Mysig dag med mamma!

Datum: 2012-04-25 Klockslag: 20:17:44

 

Idag tog jag och mamma en liten tripp till Kramfors. :) Åkte på Dollarstore och handlade lite, sedan gick vi på Träffen och åt lunch. Jag fick äntligen min efterlängtade kebabrulle därifrån, men tråkigt nog blev jag mer sugen på mammas souvlaki när maten väl kom in. Så nästa gång blir det nog souvlaki istället. :) Hittade en riktigt, riktigt fin blå orkidé som vi köpte till pappa som fyller år imorgon, men han fick den lite i förskott idag. Vi var även in på Guldfynd och fyndade varsin klocka till bra pris. Jag är lite kär i min fina, ljusrosa!


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback