Lördag

Datum: 2012-04-14 Klockslag: 13:47:03

Bara sex dagar kvar tills jag sätter mig på tåget hem mot Natursköna. Det känns riktigt, riktigt bra! :) Det tråkiga är att jag dock kommer behöva ta med mig en del plugg hem, men det får gå det med!

Funderar på vad man ska äta idag? Känner mig lite småbakis, jag blir ju som bekant bakis oavsett hur mycket eller lite jag dricker. Någon slags förbannelse, typ. Haha! Så ikväll känner jag för en god middag och sen massa soffmys med tillhörande godsaker. Funderar på att köpa mig en liten påskmust, eftersom jag inte druckit en droppe under hela påsken.

Igår när vi var på stan kunde jag inte låta bli att dra mig mot barnavdelningen och titta på bebiskläder. Jag längtar efter att köpa presenter till lilla bebben! Så spännande, undra vem han eller hon kommer vara? Ett av det bästa med att vara sladdbarn är att jag får njuta av mina fina syskonbarn medan jag själv ännu inte känner mig redo för egna barn. Älskade, fina ungar (som jag dessutom får krama om 6 dagar!!)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback