Tortillatårta

Datum: 2011-10-14 Klockslag: 18:59:40



Gud vad den där tortillatårtan satt fint! :)
Himla lättsam att göra också, behövs inte särskilt mycket & är bara att blanda ihop färsen & sedan lägga i bröden, på med ost och in i ugnen en stund.

Nu sitter jag bara här och läser lite bloggar, kollar facebook & lite sånt (kan också sägas: jag sitter och väntar på att Idol ska börja) medan Micke spelar tv-spel. Det känns så himla skönt att lägenheten är städad och fin, nu kan jag verkligen njuta av ledigheten. Eller, ledighet och ledighet.. blir en hel massa tentaplugg i helgen, LM-tenta på måndag som sagt.

kommentarer
Postat av: erika

vilken mysig bild! när jag ser såna här bilder ångrar ja ibland att ja sålde min kamera!

2011-10-14 @ 21:03:24
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback