Torsdag

Datum: 2011-10-27 Klockslag: 20:25:26

Torsdag idag, vilket betyder städning. Är så skönt att ha det rent & fint inför helgen, så torsdagar är vår nya städdag. I alla fall så körde vi en riktig storstädning, bärde ner vår gamla tv-bänk samt en stor kartong som stått i hallen, rensade städskåpet och la allt i ordning, rensade bland alla papper, satt in alla mina skolpapper i pärmar, dammsög, dammtorkade, diskade osv. Så nu kan ni tro att det är rent & fint här hemma. :)

Om det går som planerat ska Lars, Anna & Daniel komma hit över helgen också, så roligt! Därför ska jag kliva upp i tid imorgon och plugga hela dagen så jag kan ta en paus från det i helgen med gott samvete, blir ju trots allt inget plugg nästa helg heller då vi åker till Norrköping, så får vara riktigt effektiv nu i veckan för att hinna med!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback