Tisdag

Datum: 2011-10-04 Klockslag: 12:29:41

Mitt nya schema ser ut som så att jag går måndagar & onsdagar, och ibland en extra dag. Ganska schysst schema va? Det innebär dock mycket plugg på egen hand, men också många sovmorgonar (stavning?). 

Började dagen med en sovmorgon, sedan satt jag mig i soffan och åt frukost och pratade med finaste Fikan! Vill bara att hon och Erik ska flytta till Norrköping nuuu! Can't wait! I alla fall.. och nu har jag bäddat sängen & plockat ihop lite, så nu är det dags att plugga.. Tänkte börja med att kolla igenom åhörarkopian från igår om endokrinologi och sedan läsa om det i boken och börja skriva min sammanfattning. När jag blivit trött på det så tar jag tag i läkemedelsräkningen som rörde omkring det riktigt rejält i mitt huvud igår, hoppas på att förstå bättre på egen hand.


Tyvärr är min utväxt nästan dubbelt så lång som den ovan.. Till helgen måste jag bleka den.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback