Söndag

Datum: 2011-10-09 Klockslag: 12:52:15


Söndag här hemma är en typisk dag för att tvätta, städa lite eller helt enkelt syssla med det man inte gjort tidigare i veckan.

Jag började dagen med att kliva upp strax efter 10 någongång, gjorde frukost och surrade med Erika i en dryg halvtimme. :) Bra start på dagen! Sedan satt jag mig och målade naglarna, plockade ihop lite här hemma osv. Resten av dagen tänkte jag ägna åt att diska, dammsuga & plugga en del. Satt ju flera timmar med LM-beräkningen igår, men eftersom jag tycker matte är så roligt så sitter jag nog en stund idag också - plus att jag ska sammanfatta det vi gått igenom på patofysiologin (dvs endokrinologi & diabetes).

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback