ROMANTIC i cremevit smide

Datum: 2011-10-18 Klockslag: 20:35:22

Då jag haft ont i huvudet idag så har jag låtit bli att plugga och istället gjort lite det jag känt för, får kompensera med att plugga lite extra i helgen istället. Måste försöka lyssna bättre på min kropp, så kanske jag kan få slippa ha huvudvärk och migrän så pass ofta som jag faktiskt har i dagsläget. Jag stressar ständigt, medvetet som omedvetet. 

I alla fall, så gjorde jag bl.a en beställning från Jotex idag. Blev lite gardiner, julgrejer & denna fina ljuslykta (på bilden). Tyvärr hade de tagit bort erbjudandet om ett gratis glöggset om man beställde för minst 200 kr, men istället fick man 100 kr rabatt vid köp över 200 kr efter dragen rabatt. Resten av sakerna får ni se när jag fått hem dem & de sitter/står/hänger på plats. :)
Zooma

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback