Datum: 2011-10-05 Klockslag: 20:03:02

Längtar hem lite extra idag. Det hade varit himla härligt att kunna ta med sig böckerna & bara åka hem till mamma och pappa och få lite hjälp ibland. Pappa hade förmodligen t.ex kunnat hjälpa mig med matten om det skulle behövas, eller bara åka hem dit och äta & umgås.

Men aldrig uppskattar man sin familj och sin "hemstad" (by i mitt fall) så mycket som när man flyttat hemifrån på riktigt och inte längre kan åka hem när som helst. Julen känns extra viktig & mysig sedan vi flyttade hit, för då är det inte bara själva julen jag längtar efter - utan också min familj, mina vänner, våra djur & allt annat som hör till.


När jag kommer hem nästa gång kommer det se ut såhär. Jag längtar! ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback