Långhelg

Datum: 2011-10-20 Klockslag: 14:00:57

Är ledig ända tills på måndag, så jag började ledigheten med en redig sovmorgon. :) Nu har vi nyss ätit en riktigt god lunch {hemmagjorda köttfärsbiffar med gräddsås, bandspaghetti & stekt lök} och nu ska jag sätta igång med pluggandet. Skriver resterande sammanfattningar idag, och ser nätföreläsningen om tumörsjukdomar imorgon eller senare i helgen.

När vi hade patientfall igår kände jag faktiskt att jag redan hunnit lära mig en hel del, både när det gäller hjärtsjukdomar & diabetes. Känns skitbra! :)

Ikväll blir det senaste avsnittet av Dexter & Terra Nova också, äntligen! ♥ Bra kväll.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback