Dugga & FASS

Datum: 2011-11-02 Klockslag: 19:53:16

Mådde inte speciellt bra när jag vaknade imorse, men tvingade ändå iväg mig själv på skolan, ville helt enkelt inte missa mer nu! Började med en dugga i patofysiologi, 14 rätt av 20 krävdes för att "klara den" (den är frivillig för att få ett hum om hur man ligger till, samt att den kan hjälpa att höja betyget om man ligger strax under ett betyg). Till min stora förvåning, men tanke på att jag legat sjuk & inte pluggat något förutom när jag skrivit mina sammanfattningar, så fick jag 16 poäng och klarade den alltså! :)

Eftersom jag inte känner mig helt kry än så skippar jag skolan imorgon och pluggar hemifrån, vilket går minst lika bra när det ändå gäller att sitta och slå i FASS (kanske lättare hemifrån när jag har dator tillgänglig). Har redan tjuvstartat lite, och det verkar ju inte allt för svårt. :) Ska försöka hinna med en hel del imorgon, har ju hamnat efter lite nu pga förkylningen. Har även bestämt mig för att ta med lite plugg till Norrköping i helgen för att hinna med, så en sammanfattning borde jag kunna få till medan jag är där. Så roligt det ska bli att åka dit förresten! Ska verkligen bli jätteroligt att se hur Erika & Erik har det, baaara 20 mil ifrån oss. Awesome! ♥ Förstår inte riktigt ännu att de verkligen bor så nära, men efter helgen sjunker det nog in lite. :'D

kommentarer
Postat av: erika

SV: Maten var god :) Sen är det ju inte direkt så avancerat vilket är skönt. Erik stekte laxen och hade på citronpeppar. Åt det tillsammans med tagliatelle, en sallad med coctaitomat och fetaost. Pestosåsen bestog av lätt créme fraich och grön pesto :)

2011-11-03 @ 09:33:33
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback