5 dagar

Datum: 2011-05-11 Klockslag: 21:20:45

Har äntligen kommit igång igen och börjat vara ute och röra mig dagligen, vilket jag planerar att fortsätta med. Nu jävlar!

Som en liten pepp för mig själv tänkte jag att jag var femte dag (bara för att jag hållt på i fem dagar nu) kunde skriva upp det jag gjort. För att se att jag gör något & se om jag blir duktigare. Finns fortfarande tid att få lite ordning på kroppen inför sommaren. Har startat lite lugnt, vet inte om det är någon förkylning på g..

Lördag 7 maj: 4.48 km promenad
Söndag 8 maj: 3,45 km promenad
Måndag 9 maj: 6,11 km cykling
Tisdag 10 maj: 1,85 km promenad (pga ont i fötterna/benen)
Onsdag 11 maj: 6,00 km cykling + sit ups 20x6, plankan 30 sekx2, rump- & lårövning 20x3 vardera ben, armhävningar 5x4.


Plankan är det värsta jag vet, och jag är så svag så jag knappt orkar 30 sek i rak. Dör lite vid 25 ungefär. Och armhävningar, ja.. Inte min starka sida helt enkelt. Men allt är bättre än inget! Nu är jag svettig som fan och ska ta en dusch och sedan äta lite kvällsfika & se på en föreläsning om psykologiskt åldrande.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback