Torsdag

Datum: 2011-05-26 Klockslag: 16:07:46

Har fortfarande inte smält det än.. att du bara kommer finnas hos oss ett tag till. Det värsta är att inte veta hur länge.

Något som livade upp mitt humör lite idag i alla fall var att jag fick veta att jag klarade mikrobiologitentan. Jag fick ett D t.o.m, vilket jag känner mig riktigt nöjd över med tanke på hur pass lite tid jag la ner på kursen. Jag är så stolt över mig själv för att jag klarat ALLA tentor hittills, och dessutom fått ett B & ett D. Så nu vet jag i alla fall att jag senast behöver åka hem den 10:e juni, men jag ska maila min kursansvariga och fråga om jag inte skulle kunna åka hem tidigare och göra en individuell uppgift istället för att vara med på seminariet. Bara för att vara säker på att komma hem i tid.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback