No strings attached

Datum: 2011-05-14 Klockslag: 00:43:58


Åh, vilken underbar film! Jag älskade den verkligen, hur bra som helst! Innehöll så gott som allt jag vill att en bra film ska innehålla. Låg och log för mig själv ena studen, och nästa så var jag gråtfärdig. Älskar Ashton Kutcher också, har man nånsin sett en dålig film som han varit med i? Tror inte det.

Idag har jag mest ägnat dagen åt att tvätta, och varit ute och joggat lite. Imorgon ska vi storstäda, hann inte med allt igår & sedan ska jag försöka plugga lite också. Är förvånad över hur intressant jag tycker att gerontologin är, ska bli roligt att se om jag tänker annorlunda i sommar när jag jobbar pga allt jag kommer lära mig under dessa fem veckor. Men, det återstår att se. :) Nu ska jag mysa ner mig i sängen.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback