Lördag 7/5

Datum: 2011-05-07 Klockslag: 16:48:34

Gjorde tentan igår, det gick sådär. Så nu är det bara att vänta och se, känns som om jag lika gärna kan ha kuggat som att ha klarat. 

Började dagen med ett glas vatten och två varv runt sjön, som sedan blev två svängar ner på stan också. Skulle på systemet och handla lite till ikväll, och när jag stod i kassan så upptäckte jag att jag tagit med mig ICAkortet istället för mitt körkort, rosa som rosa liksom. Så jag fick lämna påsarna där och gå hem igen och hämta körkortet. Sedan har jag suttit ute på balkongen och stekt i bikini, superhärligt väder idag! Och nu ska jag strax gå och duscha och göra mig i ordning för ikväll. Vi är bjudna till Lina & Acke, så vi ska grilla & sådär. Trevligt! :}

Köpte förresten en klotgrill igår också, så nu blir det grillning här hemma framöver. Mysigt!



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback