It's not the house that's haunted

Datum: 2011-05-01 Klockslag: 15:53:00


Igårkväll myste vi med chips & dipp framför denna film. Det var verkligen den bästa skräckfilmen jag sett på väldigt länge. Den kändes ny, inte samma gamla story som i många andra skräckfilmer & den var otroligt läskig. Jag satt med täcket för ögonen i vissa scener, vilket aldrig brukar hända. Det säger en hel del.

Tog en lång och skön sovmorgon idag, och efter en väldigt sen frukost kom jag äntligen igång med pluggandet lite. Har tagit en paus för att fixa maten nu. Blev en hel massa potatis och ost kvar från igår, så vi kör på samma mat idag igen. :) Hur gott som helst ju! Efter maten blir det att fortsätta med pluggandet. Får försöka tänka på hur roligt det är sedan när jag känner att jag kan en hel massa saker, för den känslan är riktigt härlig. Även om vägen dit kan vara väldigt tråkig ibland.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback