Vad har det tagit åt mig?

Datum: 2011-03-15 Klockslag: 18:50:04


Bakade i söndags, och nu ikväll står jag och bakar blåbärskaka & kladdkakemuffins. Jag brukade verkligen inte tycka om att baka, men nu går det tydligen bra. :} Bättre att baka hemma och ha med på skolan än att gå och köpa något där och fika, ekooonomisk.

Har pluggat med Julia & Lina några timmar idag, har haft en paus sedan det så ska snart sätta igång igen. Har ingen lust alls, men måste. Just det, mina ögon. Det hade inte förändrats speciellt mycket, men lite starkare glas skulle jag få. Så jag valde ut två par bågar som jag ska gå och betala & beställa imorgon. Lite mer pilotmodell på dem, snyyyygga. :} Kul med något nytt!

kommentarer
Postat av: erika

men helvette va ja är sugen på den där kakan

2011-03-15 @ 21:01:13
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback