Söndag

Datum: 2011-03-13 Klockslag: 11:34:06

Söndag. Plugg- och tvättdag idag. Känner mig inte speciellt motiverad till att plugga, och min mensvärk gör det absolut inte bättre. Tänk om man kunde få tabletter som hjälpte på riktigt, är det meningen att fast man äter de starkaste tabletterna de vill ge ut så har man ändå skitont? 

Inget bloggande alls igår, ovanligt. Men i alla fall så åt vi godmiddag, köttskivor, strips & champinjonstuvning. :} Sedan tittade vi såklart på melodifestivalen. Jag hade helst sett att Danny vann, men det hade helt klart kunnat vara en sämre vinnare. Men hallå, säger man verkligen Sa-ade? Tycker det låter helt stört när de säger det. Fult efternamn isåfall, haha. När melodifestivalen var slut så satte vi oss och tittade på Black Swan, väldigt konstig film men några gånger skvatt vi till riktigt rejält. Haha!

Funderar på att baka lite kladdkakemuffins eller något annat ikväll, så kan jag ta med på skolan när man sitter kvar och pluggar istället för att köpa dyrt fika där. Men nu måste jag verkligen sätta igång med pluggandet, hoppas på att vävnader & hud sitter någorlunda bra vid dagens slut. Wish me luck.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback