Söndag

Datum: 2011-03-20 Klockslag: 12:12:30

Började dagen med en riktigt härlig sovmorgon, och nu har jag just ätit burritos till frukost/lunch. Ska ägna dagen åt att plugga, blir nog mest att skriva sammanfattningar & försöka förstå mig på det krångliga nervsystemet. Har för mig att jag bokat tvättstugan också, så ska gå ner & titta om jag kan slänga i en maskin eller två. Vår granne kom och ringde på igår och berättade att han fixat en ny fläkt i torkrummet, så nu kan man äntligen hänga kläder där inne och slippa ha dem överallt i lägenheten. :}


Gått och blivit besatt av denna serie, har kommit igenom halva 2:a säsongen redan!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback