Nytt från H&M

Datum: 2011-03-05 Klockslag: 13:07:21


Mina två nya linnen/toppar jag köpte när vi var och shoppade i onsdags. :} Den svarta är ett vanligt, slappt linne med en dragkedja i ryggen. Tänker mig den blommiga toppen till ett par jeansshorts i sommar, hur gullig som helst!

Solen skiner och det är plusgrader ute. Känner mig rastlös och vill ut på en promenad, men det blåser så himla mycket ute så det känns inte så himla lockande. När det blåser i Småland, då jävlar BLÅSER det. Tänkte att jag kunde passa på att tvätta idag, men tvättstugan var upptagen så det får bli imorgon istället. Men, vad ska jag göra idag då? Kanske pluggar lite fast jag skulle vara "ledig" idag, tänker ändå på det hela tiden. Rabblar upp saker för mig själv i huvudet och försöker komma ihåg vad det är som händer när man får problem med menisken osv. Ja, ni hör ju. Har dessutom fått ordet oligodendrocyt på hjärnan, haha. En sorts gliacell som finns i CSN & bildar myelin. Allt detta bara för att jag tycker att det är så intressant, haha. ;'D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback