Jävla förkylning

Datum: 2011-03-29 Klockslag: 12:42:52

Blir bara mer och mer förkyld. Vaknade imorse med en uppsvälld hals full av slem, några kg snor i näsan och huvudvärk. Har även feber till och från. Jag tror det är dags att inse på rikigt nu att tentan kommer skita sig, jag har ingen som helst ork till att plugga. Är jag såhär på torsdag så kommer det bli en plåga att kliva upp och åka in till skolan bara. Det jobbiga är bara att jag kommer bli så otroligt besviken på mig själv, men någon gång måste man kugga.. kommer aldrig lyckas gå igenom dom här tre åren utan att kugga på en enda tenta.

Känns extra surt att bli sjuk såhär innan när jag klarat båda duggorna. Duggan vi gjorde igår fick jag 16/20 poäng på, vilket jag aldrig hade trott. Men det är bara att försöka bli frisk nu & sen ta nya tag. Mikrobiologin SKA jag klara, och då ska ingen jävla förkylning få förstöra.
Ligger fortfarande kvar i sängen, där jag lär ligga dagen ut. Väntar just nu på att finingen ska komma hem med blåbärssoppa och choklad till mig. Tur att jag har honom.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback