29 mars

Datum: 2011-03-29 Klockslag: 19:23:34

När jag pratade med Erika förut idag pratade vi om att hon eventuellt kanske kommer och hälsar på någon gång i maj, det vore underbart roligt! Det är alltid härligt att ha något att se fram emot & längta efter. :} Vi hade ju så otroligt roligt i höstas när hon & Erik kom hit i några dagar.



Annars har jag diskat och betalat räkningar ikväll, samt rensat bland vår hög med papper/tidningar/räkningar osv i köket. Skönt att ha det gjort, men blev helt slut efteråt pga förkylningen. Så nu sitter jag i soffan och slappar och tittar på Körslaget. Ser reprisen på TV4 Play eftersom jag missade det pga Earth Hour.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback