Livet är bra härligt!

Datum: 2011-06-09 Klockslag: 18:29:33

Hade en riktigt trevlig dag igår. Började med att jag & Erika åkte och gymmade (så idag har jag en riktig träningsvärk i låren & ljumskarna) och sedan åkte och lunchade med Martin. Fick bli en sallad med räkor, kyckling & fetaost. Mums! :} Sedan hängde jag med Erika resten av dagen, åt kebabtallrik & myste med frukt och smält choklad på deras balkong hela kvällen. Livet är ju himla fint va!

Idag har jag jobbat min första dag för sommaren, har faktiskt gått bra - förutom den olidliga värmen och mitt idiotiska huvud som gör så förbannat ont. Hade tänkt träna ikväll, men mitt huvud sätter stopp för det, så det får vänta till imorgon. Har en lat och mysig hemmakväll istället. Hade varit mysigt om älsklingen varit här så vi kunnat mysa ner oss framför en film. ♥



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback