25 juli

Datum: 2011-07-25 Klockslag: 23:22:00

Varit i Sollefteå och klippt mig & hämtat ut mitt pass idag, så nu var det gjort. Var rädd att jag skulle behöva klippa bort så himla mycket av håret, men det var inte så farligt! Känns lite ovant, men riktigt skönt att ha nyklippt och fräscht hår i alla fall.

Annars har jag varit hos Erika ikväll och surrat, och den godingen är snäll och följer mig med Lady till veterinären imorgon (eftersom mamma jobbar). Men innan det ska vi gå på Caféet och luncha, en sallad som den ovan - yummie! Älskar att man själv får välja vad man vill ha i. För min del blir det bl.a räkor, kyckling, pasta & fetaost.

23 dagar kvar till Spanien!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback