Lördag = pluggdag

Datum: 2011-01-29 Klockslag: 13:03:13

Inmundigar (ordet kom bara upp i huvudet, haha!) mexicanasoppa & ipren nu innan jag ska läsa igenom dryga 100(!) sidor i omvårdnadsböckerna. Kom just på att jag drömt väldigt konstigt inatt, exakt vad kan jag dock inte komma på.

Känner äntligen att jag börjar repa mig lite från förkylningen i alla fall, inte precis lika mycket hosta och snor i näsan. Underbart! Tänker ta en paus i pluggandet sedan för att gå över på Lidl och köpa lite målargrejer, en låda som kan användas som bordsstaffli och som dessutom innehåller 50 olika delar. ↓

bild

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback