Söndag & tentaplugg

Datum: 2011-02-20 Klockslag: 12:18:19

Kom upp senare än tänkt, men har hunnit dricka te, titta runt på kläder & sitter nu och pluggar. Går igenom alla kapitel och skriver sammanfattningar nu, fan så mycket det är att lära sig. Låt mig klara tentan.

Jag ska plugga i stort sätt hela dagen, förutom att jag runt 13-14 får äta lunch & ta en promenad i solen. Sedan en paus för middag och till 20.00 när Solsidan börjar ska jag ha pluggat färdigt. (Måste skriva upp såhär nånstans och bestämma hur jag ska plugga, annars blir det aldrig något bra.) Innan dagen är slut ska jag ha gått igenom i alla fall kapitel 23 & 7. Kapitel 23 är fan på nästan hundra sidor, så det kommer ta sin lilla tid. Dags att fortsätta nu.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback