21 december

Datum: 2011-12-21 Klockslag: 11:46:22

Imorse väcktes jag av en kall, blöt och glad hund som mest av allt ville gosa. Det märks att man är hemma igen, med andra ord. Sedan jag klev upp har jag till 90% av tiden suttit hos kattungarna, det går liksom inte att låta bli dem när de är så förbannat söta. 

Ska väl få i mig något ätbart snart och fixa mig lite. Vid 13:30 ska jag hämta barnen på skolan/dagis och sedan vara barnvakt hela dagen. Det blir mysigt! Vi hade bl.a tänk bygga pepparkakshus, ska bli roligt nu när minstingen blivit så pass stor att hon också kan hjälpa till. Förra året tror jag mest hon åt godisar, haha. :'D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback