Look at this photograph, every time I do it makes me laugh

Datum: 2010-09-03 Klockslag: 19:07:02

När vi gick och handlade hämtade vi ut Telia-paketet på samma gång, oh my god säger jag bara. För det första så var det ju både ett modem och en digitalbox med, sedan hur många sladdar som helst. Lämnade det åt Micke medans jag lagade maten istället. Gjorde burritos för första gången, riktigt bra blev dem. :}

Nu sitter jag och väntar på att Kristallen 2010 ska börja, kanske ska börja framkalla lite bilder medans jag väntar? Think so. Har en hel del minnen som behöver sparas. Resorna till London, Stockholm, studenten osv.


Halsbandet jag köpte häromdagen.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback