-

Datum: 2010-09-27 Klockslag: 20:00:43

Micke har bestämt sig för att springa runt sjön varje dag, så jag hänger såklart på! Vi springer dock inte tillsammans, eftersom han orkar så pass mycket mer än jag. Men jag sprang i två omgångar ikväll i alla fall, och längre än sist. :} Under nästa månad ska jag fan orka springa hela varvet! Det är perfekt att springa här, för det första så är det mysigt eftersom det är så fint runt sjön & för det andra så är det upplyst hela vägen. Eftersom det är så pass mycket folk som är ute och promenerar och springer så känns det inte ensamt och läskigt heller. Hur bra som helst!

Nu blir det Idol & lite vitlöksbröd. 



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback