Högskoleprovet; CHECK!

Datum: 2010-10-24 Klockslag: 00:48:39

Har bara tagit det lugnt ikväll, är helt slut i huvudet av att ha skrivit prov hela dagen. Kändes gå sådär, men när jag kom hem & tittade facit så blev jag glatt överraskad. Jag hade 12 poäng mer än på förra provet, trots att jag kände att vissa av delproven gick skit idag. Hoppas att det räcker till för att komma in på högskolan nu då. :}

När provet var slut omkring 16:20 var jag ganska trött, hungrig och inte allt för sugen på att gå hem i regnet. Inte nog med det, tro på fan att nån idiot kommer och kör förbi och DRÄNKER mig i vatten. Idioten körde såklart i en vattenpöl utan att sänka farten det minsta. Tror ni jag blev less eller? Ville bara ställa mig och skrika, men vad hade det gjort för nytta? Kom hem med dyblöta skor och byxor. Men sedan gick vi ut och åt, köpte lite gott & satt oss framför DH. Så det har varit en bra kväll. :} Det ska bli så jäkla skönt att sova ut imorgon. (Har ju klivit upp tidigt TVÅ dagar i rad.) Förresten, behöver jag ens säga att all snö regnat bort, eller förstod ni det själv? Tråkigt. :(

På tisdag kommer Elina & Dea hit också, yay! ♥ Tills dess ska jag ha sett till att få färdig första delen av naturkunskapen.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback