Fredag

Datum: 2010-11-05 Klockslag: 13:49:50

Gud vilken härlig morgon. Vaknade av att vi låg och höll om varandra, och sedan har vi legat och dragit oss fram till klockan blev 13. Lite ångest för att kliva upp så sent, men det var det värt. :} Nu ska jag fixa min inlämningsuppgift och sedan blir det storstädning. Tänkte även ta ett varv runt sjön idag, kanske hjälper lite mot den här jävla mensvärken jag har. 

Ikväll blir det Idolmys med tända ljus, chips & dipp eller kladdkaka. I en nystädad lägenhet, så skönt det ska bli!

Hm, läste just om sista uppgiften i min NKB-kurs, en lab. Nu blev jag på dåligt humör, kommer för det första att måsta köpa en hel massa grejer för att kunna göra laben, och så ska man skriva en rapport också. Bläeh.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback