Vårutställningen; check!

Datum: 2010-05-06 Klockslag: 16:12:37

Sådär, då var vernissagen färdig. :} Kom rätt så mycket folk, vilket var roligt. Dock var det ingen av mina anhöriga som kom, kändes lite ledsamt. Men jag hade ju Micke där iallafall, och när jag sa "ja, men du går ju i min klass :(" så gladde han mig med att han hade ju kommit i vilket fall som helst, alltid något. Och jag vet att mamma verkligen ville komma, men inte kunde eftersom hon jobbar idag. Iallafall, så på vägen hem gick jag in och köpte mig ett par vita fake-converse. Så jag satsar på att köpa ett par äkta röda senare istället, för dom är snyggare än de vita. :}

Ikväll var det tvätt och packning som stod på schemat, men jag tror jag sparar tvätten tills jag kommer till natursköna istället. Känner mig ganska slö fortfarande, bättre att ta det lugnt och bli frisk! Men packa måste jag iallafall göra, men frågan är vad man ska ha med sig? Måste kolla ännu en gång hur vädret ser ut att bli under Stockholmsvistelsen. Snälla, säg att de bytt ut regnet mot sol!

Yay! Dom hade faktiskt bytt ut dom där tråkiga regnmolnen mot skinande sol! TACK! :'D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback