Världens skönaste vecka framför mig!

Datum: 2010-05-06 Klockslag: 20:02:55

Söndag: Studentkryssning med världens bästa klass. ♥
Måndag-onsdag: Hänga i Stockholm med klassen och shoppa, göra massa roligt & gå på utställningar.
Torsdag-söndag: Långhelg i natursköna.

Håller på att packa nu, är inte det lättaste. Det största problemet är vilka skor jag ska ta med mig, hur många är för många för fyra dagar? Slutar nog med tre-fyra stycken eller något sådant.
I helgen ska jag försöka plugga så mycket jag bara kan, så jag kan riktigt njuta nästa vecka och inte känna mig fylld av ångest och stress.



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback