Vad fan är felet?!

Datum: 2010-05-16 Klockslag: 14:26:51

Kan ju inte låta bli att undra vad det är för jävla fel på folk?! Blir så jävla förbannad så jag tror jag dör. Kan man födas helt dum i huvudet eller är det föräldrar som inte kan uppfostra sina barn på ett vettigt sätt? 

Sedan kan man ju undra över varför såna jävla idioter ALLTID kommer undan med allt dom gör också? Det finns människor som jag ibland hatar utan anledning, men när det gäller vissa så har jag haft så jävla rätt i att hata dem. Kan man inte bete sig på ett normalt sätt kanske man borde sitta inlåst och inte få vistas bland folk.
Ibland är det här verkligen en jävla skitby. Ska bli så skönt att få slippa alla jävla idioter som finns här.

Ursäkta språket, men var tvungen att få ur mig det.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback