Sara och Örjan?

Datum: 2010-05-07 Klockslag: 18:26:48

Idag i bussen var det en tjej som satt framför mig som hela tiden skulle vända sig bakåt och titta, sådant kan verkligen driva mig till vansinne. Kände att jag blev mer och mer hela tiden när det tillslut blev så illa att jag helst av allt skulle vilja be den där störande jävla människan att sluta titta bak hela tiden. Självklart så gjorde jag det inte, eftersom hon har all rätt i världen och göra så och jag bara är löjlig som låter mig provoceras av sånt. Började sedan tänka på Örjan Lax i Hjälp!, och kände att jag verkligen kan känna igen mig i honom. Jag kan ju såklart hålla mig från att skämma ut mig sådär, men det är ofta som det riktigt kokar i mig av att folk gör irriterande småsaker. Smaskar för högt, gör samma sak hela tiden osv, en hel drös med såna där töntiga grejer. Haha!

Vad händer ikväll då? Inte en jäkla aning. Hade ju planerat att plugga, men lämnade alla böckerna & datorn i Kramfors så mamma tar med dem hem ikväll. Men ska åtminstonde försöka göra en liten kladd på vad som ska stå i projektrapporten. Annars tror jag att jag bara ska sitta framför tvn och äta något gott, typ godis eller chips? Får åka och köpa något senare. Och så ska jag måla naglarna med något av mina nya nagellack, mitt paket från E.l.f låg nämligen här hemma och väntade på mig. :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback