Peppen kommer smygandes!

Datum: 2010-05-08 Klockslag: 12:23:32

Har drömt helt sjuka och värdelösa drömmar inatt, gillas inte. Gud, låt mig slippa ännu en mardrömsperiod. Tack!

Började morgonen med att stå och typ SPY upp slem, älskar min hals alltså. Hur vidrigt som helst verkligen. Och nu har jag nyss ätit frukost och ska snart ta med hundarna ut på en promenad med Erika och hennes hund, var alldeles för länge sedan sist. Får ju passa på nu i det fina vädret. :} Sedan ska jag och Elina dra på Ica och handla färdkost till tåget imorgon, FÖR IMORGON DRAR JAG & VÄRLDENS BÄSTA KLASS MOT STOCKHOLM! Jag börjar faktiskt bli lite småpepp nu, men något säger mig att jag får ta det lugnt med att dansa pga min hals. :( Boooring, att dansa är ju det roligaste som finns! Ikväll ska jag råplugga iallafall, så jag kan njuta & ha kul i Stockholm utan att känna mig dålig.

Sitter och peppar med Elinas STUDENT 2010-lista på Spotify, snaaaart. ♥


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback