Fram med dammsugaren!

Datum: 2010-05-19 Klockslag: 19:26:44

Håller just nu på att samla orken för att städa & packa ihop lite här, sedan blir det en skön dusch nu när varmvattnet äntligen kommit tillbaka. :} Har gått och dragits med fettigt hår på skolan för att jag vägrat duscha i kallvatten, haha. Blir mys med något gott framför en film med älsklingen ikväll. Förresten, så idag började Micke och Kim filma oss i klassen till studentfilmen. Man fick gå in två och två och prata om olika saker medans man blev filmade, jag gick med Amanda. Blev en hel del skratt, haha. :D MP07! ♥

Torsdag imorgon, vilket betyder att mamma kommer & att jag får gå till doktorn. Mamma kommer lagomt tills jag slutar skolan efter 13, så ska vi gå och kolla på vår utställning och sedan så tror jag hon skulle fixa studentplakat också. :} Och 14:45 har jag läkartid, ska äntligen få kolla upp de här utslagen jag haft i ungefär 1½ vecka nu. Hoppas på att de ger mig någon salva som gör att de går bort OCH att de sgäer att jag får sola solarium nästa vecka. Man känner sig inte så fin när man är fyll av röda prickar/fläckar. Så att få bort dem vore uppskattat. :}


Jag och Kim på en naturkunskapslektion för ett tag sedan.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback