Äntligen slut!

Datum: 2010-05-26 Klockslag: 10:00:15

Oj, här var det dött. Har helt glömt bort att blogga.

Nu är jag äntligen färdig med skolan iallafall, hatar dock mig själv lite för att jag inte orkar anstränga mig en sista gång för att få mitt MVG i Foto C. Eller, egentligen sitter det väl i att jag inte tror att jag kommer göra så bra ifrån mig att hon sätter MVG. Bra självförtroende eller? Det försvann nånstans på vägen.
Hade lite betygssnack nu på morgonen med Perra också, han peppade som vanligt. Jag beklagade mig över att jag hatar mig själv för att jag inte ansträngt mig mer, men istället vände han på det och sa att jag haft tre roliga år och inte slitit ihjäl mig. Även att jag gjort det jävligt bra som kommit ikapp, och att jag ska vara ytterst glad av vetskapen att jag KAN om jag vill. Jag kan läsa upp ämnen om jag vill.
Jag säger igen; jag har världens bästa lärare!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback