Alla fina mammors dag!

Datum: 2010-05-30 Klockslag: 13:21:04

Ni har väl inte glömt bort era mammor idag? 
(Åh, tänk när det är jag som får tårta & presenter på morsdag. )

Min fina mamma har dock inte fått någon present, eftersom tiden inte räckte till i fredags när jag skulle köpa en. Så i veckan kommer jag köpa något och skicka med posten, som en glad liten överraskning. :} Hon fick i alla fall världens längsta kram imorse. Var ju meningen att vi skulle åka och äta lunch/middag i Strömsund, men efter att ha vaknat med feber inatt och mått jättedåligt så fick mamma & pappa åka utan mig. När dom kommer hem ska vi fika tårta och hälsa på syster lite, sedan får jag se om jag känner mig pigg nog att åka med bussen ikväll. Kanske är snäll och stannar hemma för att vara snäll med mamma också, som blev besviken när jag sa att jag nog skulle åka ikväll.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback