37

Datum: 2010-05-04 Klockslag: 19:53:31

Sitter och pluggar till naturprovet jag har på torsdag, känns som om jag kan det mesta men ändå kommer det säkert gå skitdåligt. Det brukar vara så. Ska läsa på ett tag till och sedan låta älsklingen förhöra mig, om han planerar att vakna inom den närmsta tiden dvs. Är så otroligt less på allt pluggande nu, tack och lov är det inte många dagar kvar.

Lagade en sorts bacon- och gräddsås och åt med bandspaghetti idag, mycket uppskattat. :} Han sa att han var besviken över att det inte fanns mer, men inte för att han inte blev mätt - utan för att det var så himla gott. Bra betyg till mig alltså! :D Jag älskar att stå i köket och fixa med mat när jag har någon som då och då kommer och håller om mig och pussar mig bak i nacken.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback