14 maj,

Datum: 2010-05-15 Klockslag: 01:35:39

Skrev ett inlägg förut idag som varken sparats eller publicerats?

Iallafall, idag har vi hunnit med att åka till Elina för lite födelsedagsfirande, äta på pizzerian med henne, Lydia och Mimmi och sedan hade jag, Elina och Micke en liten hockeykväll här. Om jag ska vara ärlig satt jag mest och läste bloggar medan dom kollade på hockeyn. Har varit en riktigt trevlig dag! :} Helt underbart skönt att det bara är lördag imorgon också, en långhelg behövdes verkligen! :'D

Nu ligger älsklingen och sussar sött, tror jag ska gå och göra honom sällskap. Men först slår jag nog på någon film jag kan titta på tills jag somnar, har kopplat in datorn till tvn nu. :} Att kolla på en 32" skärm är lite skillnad mot för en.. 15"(?) måste jag ju säga.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback