Vilken tjej!

Datum: 2010-03-07 Klockslag: 14:53:56

Har alldeles nyss kommit hem från slalombacken. Kevin ville inte åka något, så det blev bara jag & Felicia som åkte. Det var hennes första gång (och min först på typ.. 5 år?), så jag åkte med henne i sele. Hon ramlade i liften första gången, men annars gick det bra. De första gångerna vi åkte nerför backen så ramlade hon några gånger/per gång. Men tillslut så kunde vi åka flera gånger på raken utan att hon ramlade en enda gång, och sedan så blev hon duktig på att kliva upp själv om hon ramlat. Sista gången ramlade vi båda, blev något strul. Haha! Var iallafall roligt, och varje gång vi kom ner så sa hon "en gång till..". :) Skitkul att hon gillade det, och hon började inte gråta en enda gång heller. Mosters lilla hårding! ♥

Nu ska jag duscha, äta & titta så att allt är packat. Tog några bilder med mobilen, men bluetooth vägrar fungera så jag lägger in dem senare. TTUL!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback