Supa klockan över tolv

Datum: 2010-03-02 Klockslag: 19:18:09

Råkade försova oss imorse, så vi fick en väldigt mysig sovmorgon! ♥

Efter skolan gick jag, Micke & Elina på Dollar Store och köpte några grejer inför imorgon. Det är 100dagars för de som missat det, min klass ska vara hippies! :D Vi valde ut ett tema var till varje klass, ska bli väldigt roligt att se hur alla ser ut imorgon. ;D Har ringt Kramm och fixat med pris till bäst klädda klass också, ett väldigt bra pris måste jag säga! Så sedan har jag och Elina suttit och gjort en MP07 goes HIPPIE spellista på Spotify, förfesten blir nämligen här i Hemköpshuset imorgon. (Hos mig eller Elina, inget bestämt än.) Men först börjar vi med tacos hemma hos henne iallafall, kommer bli så awesome. 

Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hit, (med sin gitarr så han kan spela & vi sjunga imorgon) så ska jag gå och sola lite sedan. :} Ska bli skönt att ligga och steka i värmen, i detta kalla vinterland är det vad man får nöja sig med - ett solarium. Ska fixa våra outfits ikväll också.. Behöver jag säga att jag är taggad inför imorgon? Don't think so.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback