Stockholmsmorgon

Datum: 2010-03-09 Klockslag: 10:26:16

Vi gick och la oss strax före 23:00 igår för att Micke låg och halvsov i soffan redan, så vi låg och myste & pratade en hel massa. Vi bl.a låg och fantiserade om när det här är på riktigt, han & jag i en egen lägenhet i en stad. 

Så nu har vi varit vakna sedan 09:30 eller något, och legat och myst, igen. :'D Får aldrig nog. Och nu står han i duschen, sedan ska vi äta frukost & åka in till stan. Min plan är att stö pengar om mig på alla klädaffärer idag! :'D Haha. Orkar inte ta med någon kamera, men Mickes mobil har ju bra kamera så den får räcka. :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback