Hemma i Norrland igen

Datum: 2010-03-13 Klockslag: 15:23:31

Efter lite strul & missförstånd kom jag och Micke hem hit till natursköna vid 19:05 igår. Skönt att slippa kånka runt på de där jäkla väskorna mer, men jag saknar redan Stockholm litegrann. Hoppas att vi har råd att åka ner snart igen, fast med tanke på att vi ska ha råd med en resa till Jönköping vet jag inte om det känns så aktuellt egentligen. (När jag ändå pratar om sådant måste jag ju säga att jag har ångest till tusen över att jag inte har råd att åka till London nu när pundet är så himla lågt.. shoppingen lockar som fan.)

Jag och älsklingen har nyss varit ute på en promenad med hundarna, och nu sitter vi i soffan med varsin dator. Nördigt värre. ;} Blir smördegsinbakad fläskfilé och champinjonstuvning m.m till middag idag & ikväll står Melodifestivalen på schemat. :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback