Can't wait!

Datum: 2010-03-07 Klockslag: 11:23:36

Har nyss ätit frukost/lunch och sitter nu och funderar på hur roligt det egentligen kan vara att leka med ett godispapper? Chester lever nämligen om ganska rejält under min säng - med just ett litet godispapper. Söt är han!

Ska snart ta och packa min resväska (länge sedan jag packade i den, ungefär ett år sedan ganska precis) och sedan åka till backen. :} Ska antagligen åka med Felicia i en sele, eftersom det är första gången hon åker. Ska bli roligt att se vad hon tycker om det. :D Sedan blir det hem och duscha, äta & ta 17:15 bussen till Kramfors. Väl där ska jag mysa massa & fortsätta packandet. För imorgonbitti drar vi! :'D Längtar.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback