With you

Datum: 2010-06-29 Klockslag: 06:39:03

Igårkväll blev det massa åska, så vi vevade ut markisen och satt oss där ute och tittade. Det var så mysigt att bara sitta där! Du & jag bby. ♥ Jag är så fascinerad av åska, och igår blev hela himlen rosa av blixtarna, vilket jag aldrig sett förut. När åskan kom närmre och mullret blev väldigt högt blev jag lite rädd och vi gick in och tittade på tv istället. Sedan låg vi och hade en (alldeles!) för lång pratstund, men som var mysig, så jag har nu sovit max 5 timmar. 

Ska strax sticka iväg på jobbet, har bil idag. :} Så skönt!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback