Wherever we are together that is home

Datum: 2010-06-15 Klockslag: 18:32:01

Sitter och tittar runt på lägenheter för fullt, ska försöka få tid att ringa på några stycken imorgon också. Börjar känna lite ångest och panik nu när det gäller boende, så om vi får tag på något redan nu är det bara att tacka ja. För i vilken värld skulle vi hinna hitta en lägenhet under loppet av ca 2-4 veckor när vi fått veta om vi kommit in på skolan? Ingen. Det ordnar sig alltid, på ett eller annat sätt. :} Lyckorus om vi får tag på något! :'D

Nu ska jag ta tag i all den här röran vi har här hemma, dvs mina flyttlådor & påsar som är utspridda över hela huset. Ska börja med att rensa alla garderoberna & lådorna med kläder, nu ska här rensas RIKTIGT! Allt som inte användts på de senaste månaderna och som jag inte känner för att ta på mig åker.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback