I want to do it all with you

Datum: 2010-06-14 Klockslag: 00:35:26

Åkte på pizzerian och åt middag med Erika & Sara idag, sedan åkte vi till Ovanmo och tittade lite på hästarna där. Så ikväll umgicks jag först med Erika, sedan bytte jag umgänge till Elina och Dea. Haha! Vi åt chips & dipp och tittade på Year One.

Ska snart lägga mig, för imorgonbitti åker jag och mamma ner och städar ut lägenheten helt. Inte kul. Så får jag ser om jag kanske stannar kvar med älsklingen tills på tisdag och åker hem hit då igen. Usch, saknar honom så himla mycket just nu. :(


Här är tröjan från H&M som jag beställde för ca en vecka sedan. :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback