Hooken - glad tjej

Datum: 2010-06-03 Klockslag: 21:06:02

Fyfan vilken härlig dag alltså!

Började med mösspåtagningen, och sedan drog vi ut ett gäng i två bilar och raggade runt i Kramfors i evigheter. Så jävla roligt man kan ha med en bil och en underbar klass, haha. :'D Allesammans åkte hit och planerade inför studentveckan också, det kommer bli awesome! (Nu kan man vara lika söt som min mamma och fråga vad awesome betyder ;'})

Ikväll har jag och Elinat ätit indisk currygryta ♥ och sådär. Nu är jag nyduschad & insmord i BUS, läkaren ringde idag och han sa att "solen har ingen koppling till utslagen" när jag frågade om jag kunde använda BUS. Han är alltså utländsk, men jag tolkade det som ett ja. Haha! Håller tummarna för att dem inte förvärras.
P.s läkare är sämst, det går tydligen inte ens att ta prover eller något för att se vad som är fel, utan jag får bara vara som nått försöksdjur de testar sig fram på tills något hjälper. PUSS! (Fast jag har faktiskt aldrig litat på läkare.)
P.s 2 HAHAHHAHA, jag råkade smälla igen bildörren på Leonas stackars hand idag.



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback