Marknad

Datum: 2010-07-14 Klockslag: 14:28:57

Klev upp, åt & fixade oss lite och åkte sedan på marknad. Jag, Micke, Lars, faster, hennes karl & pappa. Var samma skit som det alltid är på marknader, haha. ;D Och thaimat ♥, plus den där underbara munklukten. :'D Köpte ingenting, förutom en massa thaimat då. Muuums!


Skulle köpa mig några footies igår, och kunde inte motstå dessa med ankaret! ♥

Igårkväll när det åskade satt vi oss ute och tittade, och det var de häftigaste molnen jag någonsin sett. De liksom kom närmre och närmre, och snurrade runt lite, som om det skulle bli en tornado. Svårt att förklara, men det var skithäftigt iallafall. Sa till Micke "åh, det här skulle jag nästan vilja filma!" och han dömde ut mig direkt med något i stil med "fyfan vad tråkigt att hitta ett sånt klipp på youtube!". Hmfp, jag tyckte det var häftigt iallafall!
Resten av kvällen satt vi inne & spelade Trivial Pursuit allihopa, Lars vann och jag förlorade såklart. Ha-ha.. -.- Det där med allmänbildning och särskilt geografi är nog inte riktigt min grej. Fick en fråga om vilken brittisk ö som låg mest västerut eller något, och jag svarade London. Blev lagomt utskrattad. Jag tänker inte på att London ligger i England, för London är liksom London för mig. Jaja, ska vara hemma en stund till nu och sedan bär det iväg på jobb 16-21.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback